Stitch´n Bitch: A knitters design journal - Debbie Stoller

16274-45Eftersom jag är en sucker för S´n´B, så kunde jag inte låta bli den här boken (även om jag hade en helt annan stickjournal på min önskelista på Bokus). Detta är en riktigt praktisk liten anteckningsbok, lagomt stor för väskan, som rymmer ditt garnförråd, projekt du vill göra (inte dumt om du snubblar över oemotståndligt garn, men inte har någon omedelbar idé om vad det ska bli), skrytutrymme för FO´s, mått för hela familjen/de närmast sörjande, en massa utrymme för tröjdesign och rutpapper för stickare. En praktisk liten rackare, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

och så snygg sen!

2006-01-13 @ 17:37:56
URL: http://www.ihanna.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0