väskor i plural

Jag har stickat en hög väskor, men jag måste tjata lite mer på lillasyster om att få tillbaka symaskinen, det ska sys foder till väskorna, förutom alla andra väskor som ska sys ihop. Lite typiskt att jag inte har någon symaskin hemma, när jag för en gångs skull faktiskt VILL sy! Irriterande!

Har hittat en tatuering som jag vill göra, den ska täcka en fågel jag redan har på axeln, men inte är speciellt förtjust i. Tänk bort kroppen på bilden, jag ska bara göra huvudet, i svart. Tror att det blir riktigt trevligt. Om det är någon som känner till Garmarna, så är det deras symbol, som dyker upp i texthäften o dyl. Och jag vet att jag lovade att posta en bild på min garnnystan-tatuering, men jag har glömt, sorry! Jag ska visa, nångång framöver.

16274-48

Har fått mina hemliga vänner, både den jag ska skämma bort, och den som ska presenta mig. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0