som en galning!

Ja, syr jag alltså (annars är jag inte mycket galnare än annars...). I stället för att ligga kvar och gona i min varma säng, kliver jag upp och sätter mig i mitt kalla kök, på min kalla köksstol, och syr. Och syr och syr. En broderad väska (jag broderade klart den framför De fördömdas drottning  (jag älskar vampyrfilmer, och älskar Anne Rice´s vampyrer - yummy!) och en halv "axel"väska (som ska bli en present till en som högljutt beundrade min egen), allt till tonerna av Ebba Grön och Imperiet. Trevlig morgon, alltså, och värd att kliva upp för.

Ska åka in till Stockholm strax (nu är det så billigt, så man kan åka, fast man egentligen inte har råd...), på Gallerian syr i helgen nya designers kläder av second hand-plagg. Jag har missat det förut, men nu ska jag ta en kik. Ska in på Akademibokhandeln (den stora vid NK) också, dom hade mycket stickböcker, så jag ska kolla vad jag vill beställa på Bokus. Jag har ju gjort några dåliga köp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0