min pappa kallar mig hypokondrisk...

Nyss var jag förkyld, nu är jag det igen - vad har jag gjort för ont? Jag skulle ha jobbat på fredag, men har avbokat, jag tvivlar på att jag hinner bli frisk på tre dagar (däremot tvivlar jag inte på att jag kan må sämre...). Som tur är, så jobbar jag idag, även fast jag helst hade velat ligga hemma och sova. Eller ligga framför tv:n hela dagen, hur skönt som helst.
 
Virkade ett till Hello Kitty-huvud (till nyckelring) igår kväll, håller på att fundera vad mer jag kan göra. Apa, lejon, tiger? Jag som brukar ha fantasi, nu säger det bara stopp.

Undrar om det kommer något paket från min SP snart, jag dör av nyfikenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0