Kommer ni ihåg min tröja?

Kommer ni ihåg min Fluffy Sweater, min första tröja? Som ser ut så här: 
 
 Jag var lite skeptisk till tröjans form när jag gjorde den, och ju längre den ligger, desto mer skeptisk blir jag. Och det är en del trevligt merinogarn som bara ligger, och som irriterar, och det är inte bra. Så den kommer att få gå till dom sälla jaktmarkerna. Så var det med den. Jag letade efter något annat tröjmönster som den kunde bli i stället, men hittade inget som stämde på garntjocklek och (viktigast) garnmängd. Så nu blir det först av allt ett par vantar, och sen får jag se vad resten blir, det är ju ändå 10-12 nystan som gömmer sig i tröjan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0