inte hur tålmodig som helst...

Min lillasysters man lovade i ett svagt ögonblick att han skulle skriva ut provnumret av Yarn Magazine åt mig, eftersom han har färgskrivare på jobbet, och bibblan bara har en svart/vit skrivare, men det har inte hänt något (efter ett par påstötningar), så nu skriver jag ut dom på jobbet. Jag känner mig lite som en snyltare, eftersom jag inte vikarierat här mer än sammanlagt två veckor, men jag vill gärna ha Yarn Magazine i färg. Skulle inte förvåna mig, om han dyker upp i dagarna med utskrifterna...

Däremot har det dykt upp två nummer av Interweave Knits (har jag sagt det redan?), varav det ena hade tagit fyra månader på sig i posten. Nu saknas bara vårnumret, får se när det kommer. Har skickat efter en prenumeration på Vegetarian Times också (prova två nummer gratis), och första numret skulle ta ungefär en vecka att skicka. Sådan skillnad kan det vara... (har i och för sig inte fått tidningen än, så jag ska inte ropa hej än.

Är lite lätt irriterad, skulle ha fått pengar imorron, men eftersom det är en röd dag, så räknade jag stenhårt med att få dom idag. Men inte - på fredag ska dom dyka upp. Hoppas att kattmaten räcker till dess... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0