flitiga fingrar

Har virkat lite amigurumi, bilder kommer framöver. Hello Kitty är klar, jättesöt (om man får tycka så själv) med ljusrosa ballerinaklänning, jag har gjort en nyckelring till min hemliga kompis bestående av ett Hello Kitty-huvud, och det blev så lyckat så jag gjorde ett till, och öronen till ett tredje. Jag behöver förresten en bättre lösning till små ami-öron. Så hann jag virka en kiss också, det ska bli en bajs till den framöver. Amigurumisar är så jäkla kul att göra!

I morse skrev jag ihop ett brev till min hemliga kompis, och slänge sedan ihop ett iPod-fodral av en rest Rowan Cashsoft och Kidsilk Spray i rosa, som jag skickade med. Hoppas att hon blir glad, hon gillar rosa, och hon gillar sin iPod, så man kan ju hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0