jo, förresten

Jag var så väldigt less på Höganäs, deras stengods kändes föråldrat och fantasilöst. Men så kommer dom med sådana här våröverraskningar:

16274-4416274-43

Dels är den nya citrusfärgen underbar, kannan är så fin (finns också en större variant), och de nya muggarna (mest den längst fram på bilden ovan) är to die for. Man ska aldrig ta någonting för givet.
Annars funderar jag på nånting helt annat i porslinsväg, har hittat en Arabia-servis med brunt mönster second-hand, som skulle tokmatcha (utan att vara likadant) mina redan existerande tekoppar. Hoppas bara på att den finns kvar om två veckor, när pengar kommer. Om jag inte lyckas få lillasyster (vilken som helst av dom) att låna ut pengarna, 350 kr för en massa delar. Ett fynd! Hoppas servisen finns kvar, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0