Cyndi bland annat

Har fortfarande ingen större lust till stickor och garn, men stickar ändå, stickade en rosa spets- och volangmudd. Blev riktigt bra, men om hundtröjan kändes prinsessa, så känns muddarna Cyndi Lauper. Vilket är helt OK, jag gillar Cyndi Lauper, 80-talsvarianten i alla fall.

Ska skicka mitt sista paket till min SP i USA i morron, hoppas att hon gillar det, jag har gjort mitt bästa för att följa hennes önskemål. Det blir Drops Alpaca i lila, svart och grågrönt, pärlor i svart, lila och vitt, pärlnål, stickor och mönster (ett helt pärlmudd-kit), chai-te från Indiska, maskmarkörer och vykortsmålarbok över Stockholm (toktöntig, men rätt kul). Hoppas hon gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0