vad säger man om att ropa hej?

Igår trodde jag att det var klart, att kortbetalningen funkade som den skulle på YesAsia, och att det bara var en fråga om tid innan böckerna skulle dyka upp. Idag får jag ett meddelande att kortet inte funkade, och att de behöver att annat kort, eller annan slags betalning. Andra alternativet är money order, och det kostar 175 kr, alltså inte ett speciellt attraktivt alternativ. Allt som kan jävlas, gör det också.

Fungerade gjorde i alla fall min beställning av denna

16274-143

från RoxyCraft. Den ska anlända som PDF-fil i min e-post inom 24 timmar. Hoppas att tiden stämmer, så kan jag skriva ut den på jobbet imorgon. Jag vet, jag är hur fräck som helst. Eller så har jag ingen annanstans att skriva ut i färg (välj alternativ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0