som magi!

Vad som för ett par dagar var en Fluffy Sweater är nu på väg att bli en Lace Edge Jacket (ur nyaste Vogue Knitting ). Eftersom garnet är petrolblått merino, så blir det ett helt annat plagg, mer för vinterbruk, men jag tror att det kan bli bra.

Min SP har fått sitt brev, och gillade sitt iPod-fodral. Jag hoppas på att skicka hennes första paket i veckan, pengarna som jag skulle få i morgon verkar inte dyka upp då, hoppas att ett mirakel sker och att jag får dom som jag ska. Det värsta med a-kassan är allt krångel...

Det var ett tag sedan sist, men nu har jag skickat efter några böcker igen, "Vardagslyx" av Karina Eriksson Wärn, "Blythe Line" av Gina Garan och "Sexy little knits: Chic designs to knit and crochet" av Ashley Paige. Håller tummarna för bra böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0