självmysdag

Vad det är trevligt att se sin blogg i en annan bloggares länklista... Tack, tack Katarina! Då känns det att man existerar!

Har egentligen inget att skriva, ska leta japanska böcker att sätta upp på min önskelista på YesAsia, jag funderar på att klämma in ett till köp medan det ännu är fraktfritt (till den sista juni), vilket i praktiken betyder en bok på köpet (beroende på bokens pris, förstås).

Funderar allvarligt på att åka in till Stockholm en sväng i morgon. Ha en självmysdag, gå på Östasiatiska muséet (jag är så dålig på att gå på muséer, sist var Medelhavsmuséet när jag pluggade egyptologi, för tio år sedan), shoppa lite Hello Kitty, äta libanesiskt på Kungshallarna. Kanske kolla efter paljettofflor på Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0