malört i glädjebägaren

Jag väntade och väntade igår, men ingen kom och hämtade köksbordet (inte stolarna heller...) igår. När jag ringer idag, säger dom att dom blandat ihop saker, och därför missades mina möbler. Idag ska dom dyka upp i alla fall, har dom lovat. Jag vill bli av med skräphögen, om jag så måste elda upp den på balkongen!

De virkade figurerna jag köpte igår var jättesöta - superkawaii! Två små dockor, en anka och en hund, ingen av dom högre än fyra cm. Ett perfekt samlarobjekt, man kan ha massor, och dom tar ingen plats!

Mitt hemliga paket har kommit, men jag har inte hämtat ut det än, jag ska strax göra det. Ni får veta imorron vad det var. Nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0