bilder! ännu mer bilder!

Nu har jag äntligen fått ändan ur och fått lånat en kamera! Så får ni se vad jag har pysslat med dom senaste månaderna. Jag säger det på en gång - jag kan inte hantera digitalkameran, alltså lämnar fotokvaliteten mycket att önska.

16274-163Min tatuering lovade jag att jag skulle visa. Så här blev den. Den kommer antagligen att få en liten kompis.

Bajsen som jag virkade förut har fått sällskap!

Det här ska bli nyckelringar. Jag har ett gäng som ligger och väntar på nyckelringsdelen. Min hemliga kompis fick en med Hello Kitty.

En liten kanin.

Två HelloKitty.

Äntligen klara! Det tog ett tag, nu väntar dom bara på vintern.

En Hello Kitty-börs. Märks det att jag är ett Hello Kitty-fan?

 Amineko.

Flätväst i alpacka och lace edge jacket, båda ur Vogue Knitting.

16274-164

Jag köpte en ny väska på Dona´s Shop, på S:t Paul´sgatan på Söder. Gillar mycket! 

Kommentarer
Postat av: Martina Ekstrand

Hej hej!
Älskar verkligen Hello-Kitty-nallarna! Har du mönster till dem som man kanske skulle kunna få köpa eller så? Vill verkligen ha ett par likadana! =) Du kan väl höra av dig till min mail med svar?

Hälsningar
//Martina

2006-06-29 @ 16:16:32
URL: http://lillapuffis.webhop.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0