hipp hurra - min sommar är räddad!

Jag har letat efter nättofflor med paljettblommor, men inte hittat några sådana i år. I stället nöjde jag mig med obekväma sommarskor från H&M och fuskVans från Din Sko. Vanskopiorna var trasiga efter mindre än en månad, så jag lämnade igen dom i helgen. Sedan traskade jag nerför Tegnèrgatan för att kolla Japanska Torget efter godis och craft-tidningar. Båda utan framgång, tyvärr, men i stället får jag höra att det finns en japansk bokhandel (som jag totalt missat!!). Just den lördagen hade dom stängt (snyft), men på vägen därifrån går jag förbi en kemtvätt med paljettofflor i fönstret! I många färger! För 95kr! Mycket glad i hågen gick jag därifrån med ett par rosa tofflor i handen. HURRA!

Apropå rosa, så har jag beställt rosa hårfärg. Jag är less på mitt trista hår (även om det är den del av mig som jag får komplimanger för), och ska klippa det (inte kort, men händelserikare) och färga brunsvart  med rosa slingor/partier/vad-det-nu-kan-bli. Min klädstil är lite åt det udda hållet (särskilt för en snart 32-åring...), lite fruits/kawaii, men håret har varit Svensson. Nu ska det definitivt piggas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0