uppgradering

Har uppgraderat min blogg, i förhoppning att den ska uppföra sig och se ut mer som jag vill, men ser än så länge ingen större skillnad. Får se om det är värt dom 59:- som det kostar per månad (inga stora summor, jag vet, men principen.) Skulle behöva någon som lär mig finliret, hur bloggen egentligen fungerar, en del har superfina bloggar, min känns som den rookie som jag är. Och det här med knappar - hur flyttar jag en knapp till min blogg? Och hur publicerar jag saker i marginalerna? Min lilla tiger skulle egentligen bo i marginalen, inte i texten. How to do?

Har ett span på jobbet, vet inte om jag egentligen är intresserad, men känner mig som en fjortis, frågar ut mina medarbetare om honom, ser fram emot när han ska dyka upp (vilket är titt som tätt). Fjortis! Jag som egentligen är lyckligt singel, och inte känns ha tid för kärlek.

Ska förresten tatuera mig på onsdag, garnnystanet som dyker upp här och var i S´n´B Nation ska flytta till min handled.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0