spank you? spank me!

Uppläxad av lillasyster (se kommentar under föregående post)... Är det inte jag som ska se till att hon sköter sig? Vill hon ha en bil, så ska hon få en bil - se det som ett löfte från tomten!

Annars jobbar man och sliter, repade upp drygt halva mudden igår kväll, på något underligt vänster har mudd nr 2 blivit mycket bredare och lösare än nummer ett. Det var rätt njutbart ändå, tittade på huset Eliott och på Project Runway. Vill också bli designer, jag skulle lösa uppgifterna bättre än många av deltagarna (tycker jag, domarna hade kanske tyckt att jag suger fett (med deras egna ord  - "you blow"), men det tror jag inte). Vart är det där självförtroenden när jag behöver det...?

Håller på att läsa en stickig deckare, Knit one, kill two av Maggie Sefton. Riktigt trevligt, kanske inte det bästa jag läst, rent litterärt, men trevlig miljö. Bokens garnbutik är himmelriket på jorden, och beskrivningarna därifrån får det att vattnas i munnen...

Funderar på att äta frukost på jobbet på måndag. De senaste dagrna har ett gäng snickare kommit in och käkat frukost, och en av dom är så söt att jag kan äta upp honom (till frukost, alltså), med ett riktigt buspojksleende. Sånt som jag riktigt uppskattar! Fundera på den du, lillasyster maskros!

Förresten, har nått över 400 besök - sexrelaterade rubriker säljer, säger jag ju! Vad tror ni om en sexigare sorts stickbok - underkläder, negligéer, strumpeband, handklovar, piskor, allt stickat. Nåt att fundera på, jag tror inte att något sådant finns utgivet (om det finns, så upplys mig!). 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Knitty (www.knitty.com) hade ju ett nummer förra sommaren med underkläder och grejer! Mycket fina och roliga saker. Även fast jag aldrig skulle ANVÄNDA en stickad BH vore det kanske kul att göra en?

2006-01-20 @ 16:25:36
URL: http://katarinawiberg.blogdrivecom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0