sextrakasserad!

Ni läste rätt! Har blivit värsta sex-SMS-bombarderad hela dagen, och han gav sig aldrig, trots otaliga avsnoppningar och avsågningar. Lite underhållande, dock, mest irriterande. Till slut skickade jag vidare honom till en kompis, så nu är det tyst. Lite lagomt snäll, eller?! Det känns som hon kan ta det (du vet vem du är, Erika!)... Sånt här händer aldrig när man bara leker med stickor och garn, fast å andra sidan ger det några garv när man berättar om det!

Huset Eliott ligger i väskan. Vägen hem känns låååång!

Har betalat min prenumeration på Interweave Knits, kostnaden att skicka en betalorder är nästan lika mycket som själva prenumerationen, helt vansinnigt. Hoppas första numret kommer snart (kanske ligger den redan i lådan och väntar? man kan ju i alla fall hoppas....) Press-byrån (på Centralstationen i Stockholm åtminstone) har förresten börjat sälja Knit. 1, jättebra, men 89:- är lite väl magstarkt. Tyvärr är det lika viktigt att läsa om mina intressen, som att utöva dem, så jag lägger mer pengar på sticklitteratur än på garn. Lite dumt, kanske.

Kommentarer
Postat av: Lillasystermaskros

Hej hej!

Värst vad du är flitig på att skriva här inne..
Du har nog gått och blivit lite stickoholic tror jag minsann! Tänk om du kunde lägga de pengar du lägger på garn och sticklektyr, på en fin present till mig istället! ;-) Då skulle jag kanske få mig en så välbehövlig bil!! ;-) !! Skojja bara lite. Men håll hårt i dina pengar, annars gör snart någon annan det.. (affärskedjor, bokförlag, osv osv). Och en liten minnesanteckning till din bok; "Lära min lillasyster sticka sockar!"

Kram (ha!) å sköt om dig!

2006-01-19 @ 23:54:40
Postat av: Katarina

Oftast brukar det dröja evigheter innan man får första numret av Interweave Knits. Nummer två brukar hinna fram före ibland! Det råkade jag ut för och flera andra här jag pratat med. Pressbyrån i Gallerian och Västermalmsgallerian har haft Vogue Knitting's "Knit.1" ändra sedan första numret. Håller med, den är inte riktigt värd pengarna, jag skulle satsa på att köpa "vanliga" Vogue Knitting i så fall.

Hoppas du inte behöver vänta så länge på IK!

2006-01-20 @ 16:31:03
URL: http://katarinawiberg.blogdrive.com
Postat av: Katarina

House of Eliot är verkligen fantastiskt bra, den måste jag också köpa! Fast jag funderar på att beställa den från USA, då kan man få 1:a säsongen för strax över 200 spänn (inkl. frakt). Här i sverige är det billigaste jag hittat strax över 600:- på Discshop. Var köpte du din?

2006-01-20 @ 16:35:08
URL: http://katarinawiberg.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0