Monopolpengar

Det känns nästan som det som köps via internet inte köps med riktiga pengar, vilket gör det väldigt lätt att beställa saker som man aldrig skulle få för sig att köpa annars, främst för att det faktiskt är frågan om en del pengar.

Har skickat efter en bok till på bokus (såg förresten att Debbie Stoller kommer med en ny Stitch´n´Bitch-bok, "Happy hooker", med virkning), skickat efter en prenumeration på Interweave Knits (vart får man tag på den i Stockholm? har inte hittat den någonstans), och blivit medlem i Rowan International. Sammanlagt sådär en tusenlapp (knappt), som faktiskt måste betalas, även om det känns som om internetshopping kan betalas med monopolpengar.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Näpp, är rätt säker på att Interweave Knits inte går att få tag i Sverige alls. Det är bara prenumeration som gäller. Men den är värd det, tycker jag! Det brukar dock alltid ta tid innan man får första numret...
Rowan är bra, fast jag är lite missnöjd med de två senaste magasinen. Sen Kim Hargreaves slutade är det inte samma sak längre. Får se om jag förlänger mitt medlemskap i år.

2006-01-04 @ 13:47:16
URL: http://katarinawiberg.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0