överreklamerat?

Har varit och gjort en välförtjänt massage, men än så länge mår jag mest dåligt av den, yrslig och illamående (mycket skit i kroppen?), men sen hoppas jag på att må som en prinsessa.

Ska på posten och hämta ut böcker, Loop-d-loop, Alterknits och en stickdeckare (kommer inte för mitt liv ihåg vad den heter). Hurra!

Stickade tröja igår (förmodligen en bidragande orsak till mina värkande axlar), har bara en ärm kvar, stickade halsen också. Kvar är bara ett nystan garn också, har mejlat Nysta om möjlighet att beställa mer, men vet inte om dom har något garn kvar. Hoppas!

Funderar på att skriva till förlag, för att fråga om dom överhuvudtaget är intresserade av att ge ut mina stickböcker. Om dom totalt saknar intresse, då sparar jag både en massa jobb och pengar, i stället för att göra färdigt dom först, och sedan bli nobbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0