värme.....

Mycket kan sägas om denna värmebölja, men inte att den uppmuntrar till stickning! Och jag som hade tänkt hyra plats på Street i höst, och behöver få en massa stickning gjord... Måste försöka disciplinera mig och sy väskor åtminstone.

Annars letar jag mest kläder till min lillasysters bröllop, eftersom jag jobbar med sortering på Myrorna, så har jag en outsinlig källa att ösa ur, nu har jag 3-4 klänningar att välja mellan, men känns inte säker på skor, har två par som är väldigt kanske, skulle vilja ha några klockrena. Annars hittar jag en massa underbara saker (läs alldeles för små...), från fyrtio och femtiotal mest, och en del praktiska saker - stort behov av sommarkläder. Hur jag ska kunna handla i vanliga butiker vete gudarna, efter våra förmånliga personalköp känns t.o.m h&m och indiska otroligt dyrt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0