tv-lös

Jag har haft min TV i sådär 15 år (och då köpte jag den begagnad!), och den har inte varit trasig en dag - tills igår, då lade den till slut av. Jag kan inte säga att det är oväntat - jag har trott att det skulle hända, men för länge sedan, så jag är glad att den har fungerat så länge. Jag har inga pengar till en ny, så framöver blir det bara DVD-filmer för mig. Vilket faktiskt är ganska bra - jag har en tendens att titta för mycket på TV. Det gör att jag kan läsa fler böcker, måla fler ATC-kort, sy på mitt lapptäcke (jag klippte lite rutor igår kväll, men behöver många fler - jag provade att lägga ut rutorna, det blir riktigt snyggt!)... På sätt och vis är det synd att det funkar att se på film - det hade varit skönt att slänga ut TVn helt och hållet - den är inte direkt någon skönhetsupplevelse... (även om den är vit!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0