ett litterärt inlägg

Igår fick jag det beställda numret av Romantic Homes, jag tror att det tog en vecka - jättebra service, jättebra pris, jag är alltså jättenöjd! Jag har köpt Romantic Homes en gång förut, och blev rätt besviken, men det här numret var så bra (mars 07, om det är någon annan som vill lägga tassarna på ett ex), och jätteinspirerande, och det blogghem jag ville kika närmare på är lika underbart på papper som i datorn. Bra köp, alltså!

Igår kom också en Tradera-köpt Evas kalender från 1964 - helt underbar. Många idéer är absolut användbara fortfarande, medan andra saker, och särskilt texter, är så mycket ´64, så jag kan inte låta bli att läsa dom med ett stort leende - man levde livet helt klart annorlunda mot nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0