intet är som väntans tider, vårflodstider, knoppingstider... (fast nu är det höstvindstider och lövfällningstider...)

Jag har länge, sedan mars faktiskt, velat få tag på marsnumret av Romantic Homes, eftersom ett av mina favorithem är med i det. Av någon anledning har det aldrig blivit av, förrän idag, och till min glada överraskning så var det inte ens någon fraktkostnad - $7 kostar kalaset, inte ens en femtiolapp, och betydligt billigare än vad jag har köpt tidningen för i Sverige. Så hurra! Hoppas att den kommer snart!

Snart kommer mina saker från Ikea! Kommer ni ihåg att jag sa att dom skulle komma vecka 38? Men det gör dom inte, för dom kommer på måndag! Jätte, jättebra, så illa som jag har sovit på senaste tiden, men illa också - jag hade en doktorstid i Farsta som jag måste boka om - möblerna kommer just när jag skulle vara i Farsta. Men jag får mina nya möbler snart! Och jag som hoppades på att få dom innan min födelsedag, och så hinner jag det! Hurra igen!

Var in på Åsa & Årstiderna en snabbis, kom ut med en burk hallonsylt (10 kr, den är bäst före september), ett litet "silver"fat och en korgväska fodrad med tyg (99 kr på rea!) som jag sneglat på länge. Inget speciellt dyrt, men bra köp alla tre, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0