morötter?!

Å vad lite inredning det är här för tillfället... Jag är inte alls på inredningshumör, hemma ser det ut som en soptipp (Rent Hus - var är ni?), med dammråttor och pappersinsamling överallt. Det är så lite som krävs för att det ska se ut som folk här igen, men jag har inte den energin. Jag vill bara sitta och knappa vid min dator, läsa lite och måla lite. Inte ens TV:n tittar jag på (japp, alldeles sant). Den enda inredningstidning jag läser är Family Living (fortfarande himla bra!), och det blir knappt några inredningsbloggar heller. Jag är helt enkelt i en inredningssvacka. Jag har haft dom förr, och kan till eran glädje säga - de håller inte i sig för evigt. Rätt vad det är så kommer jag att bloggbomba er med snygga hemma-hos och bra idéer igen. Under tiden så uppdaterar jag er med vad jag annars håller på med, precis som jag gjort på senaste tiden. Nu har jag förresten aktiverat malinmorot igen, titta gärna förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0