det går inte att ladda in foton på datorn längre, hjälp!

Min dator uppför sig mycket underligt, säkert är det mitt fel, som inte har full koll på vad jag gör. Jag har lyckats ladda ner en del skit, men tror att jag fått bort dom. Risken är ju att jag då tagit bort saker som faktiskt är nödvändiga. Till exempel - Spotify lade ner ett tag, McAfee trodde att det var ett virus. Jag lyckades fixa det på egen hand, men nu har jag ett problem som jag inte kan fixa. Och sist när jag inte fick igång nåt ljud i datorn, så fick jag så bra hjälp av er, så jag hoppas att nån kan hjälpa till nu också.

När jag laddar in foton från kameran, så har jag inget program för det, jag öppnar dom bara i utforskaren, och sparar sedan på tex flickr. Men när jag skulle göra det idag, så släcks förbindelsen hela tiden ner. Den lyckades stanna uppe en gång, så pass länge att jag hann spara alla foton i en "mina dokument"-mapp. Men jag vill ju kunna ta bilder och ladda in dom på datorn! Kan någon hjlpa mig att fixa det, vad är det som blivit fel? Är det McAfee som tror att kameran också är ett virus? (Ibland vill jag bara avinstallera McAfee - jag tror att datorn skulle funka smidigare då...)

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0