lulu carter

Lulu Carter är inte bara en inredare på TV, det är också innehavaren av en fantastiskt trevlig och kreativ blogg! Generös är hon också - det är hon som har gjort min våriga och fina bakgrund, och hon har lånat ut den till mig. Tack så mycket! Några bilder från hennes fina hem, och några av hennes alster:

  
  
  
  


Jag har en drömfångare i sovrumsfönstret, och jag vågar inte ta ner den (trots att den börjar bli rätt sliten), för den funkar så himla bra. Alltså har jag tänkt skaffa en ny, och tanken är att göra en egen - fågel-drömfångaren här ovanför är definitivt en inspiration!  


Kommentarer
Postat av: Clare

Thankyou!!!Very good now that I have you in 'translater' : )Much better for me to read your lovley blog.(I sell dreamcatchers that I create.New ones going in the shop tomorrow........Very pretty they are too and work very very well!!)Oh and thankyou for the wallpaper mention in the side bar.Thats perfect .xx

2009-03-22 @ 12:59:49
URL: http://lulucarter.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0