fynd på loppis, och en snabbis i farsta

När jag var och kastrerade katten (woohoo!), så hade jag en timme att fördriva, och en loppis precis bredvid. Inte så svårt att gissa vad jag gjorde under den tiden... Fyndade gjorde jag, jag köpte en hel hög med saker för 25 kr - det är därför jag helst handlar på loppisar!


Längst upp till vänster och medsols: Barnbok på engelska, en samling kända sagor och utdrag ur kända barnböcker (jättetjusig, fina illustrationer!), en bricka, en rulle hyllpapper, en förklädesklänning, en sminkväska och en bakform - nu ska jag baka formbröd! Som sagt - 25 kr!

Jag var med syrran på Sös igår också, och så var vi in till Farsta centrum en snabbis på hemvägen. Jag hittade ett par jättefina vykort på Gallerix som ska inramas (dom hade tavlor i olika storlekar med Misstigri-illustrationer, men eftersom jag är fattig, så blev det vykort i stället, för senare inramning), och eftersom jag alltid är ute efter vita ramar, så slog jag till på ett par billiga och snygga på Lagerhaus:


Tänderna är ett vykort från Holland - blev väldigt bra, tycker jag! Måste nu bara hitta något lika perfekt till den andra ramen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Brickan är to die for!

2009-03-27 @ 15:13:51
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0