tv lovin´!

Ibland är det riktigt svårt att slita sig från TV:n, och ibland går en vecka väldigt sakta! I veckan har det varit Veronica Mars-maraton varje dag på 2:an, det är absolut en av mina favoritserier på senaste år. Jag har alltid gillat ungdomsserier, men den är mycket bättre än dom flesta. Och förra veckan och den här veckan går Lost in Austen på 2:an (sista avsnittet idag), om en nutida tjej som hamnar inuti Stolthet och fördom - en otroligt bra serie! Så jag har stortrivts framför TV:n den senaste veckan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman, jag tar min kära limpistol och limmar ett band och sedan lägger jag tyglappar på "ändorna" över limmet och klämmer till. ha ha vet inte om det var bra beskriving? kan ta en bild och lägga upp om du vill!

2009-01-09 @ 17:04:23
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Emma

oj vad trevlig blogg! här ska jag kolla in mycket mer :)

2009-01-10 @ 16:46:56
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0