jag var på ikea en snabbis...

Syrran behövde åka på Ikea, så vi träffades där igår eftermiddag efter jobbet, hon åkte från Nynäs, och jag från Östermalm. Överlag var Ikea ingen höjdare, inredningarna som brukar vara inspirerande var ganska trista (dom flesta - ett par var trevliga!), och det fanns inte speciellt många vill-ha-saker (egentligen bara tyget jag tänkt klä om min fåtölj i - orange med svarta och vita fåglar, eller egentligen hela tygavdelningen - nu finns mycket roligt där). För en gångs skull kom jag mig för att plocka fram kameran, dom här var mina favoriter:

   

Fint var det i trädet utanför också (eftersom jag bara har en vanlig kompakt-kamera, så lämnar bilden en del övrigt att önska, men ni får en aning):


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag måste bara säga att din blogg sprider lite glädje, med alla färger och all inspiration... tack :)

2009-01-27 @ 18:59:48
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: susanne

jag vill ...jag vill... åxå till IKEA!..

2009-01-28 @ 10:00:49
URL: http://supermamman.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej Malin!

Jag tänkte bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg! och är väldigt impad över köpstoppet.

Jag var jättetrött och jättehängig idag, gick och lade mig vid sextiden och gick upp igen vid halvtio. Läste lite bloggar och hittade din, nu är jag pigg och på pysselhumör! Den är väldigt inspirerande :)

Och jag VILL HA din syhörna!

2009-01-30 @ 22:23:03
Postat av: Johanna

åh, takc så mycket!! vad fint att höra!! ;*

2009-01-31 @ 11:40:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0