orkes och inspirationslös

Jag har inte så mycket inspiration och ork över till nånting för tillfället (hoppas att det blir bättre när jag varit här ett tag, och kroppen vant sig vid heltidsarbete), inte att blogga, , inte att måla, inte inredning, inte ens att dra runt dammsugaren ett varv - det ser för jäkligt ut hemma... Det enda jag orkar göra är att planera min personalköpspåse i skallen (två veckor kvar - jag räknade ju fel som bara den - det var tre veckor mellan nästa köp och förra, inte två!), jag vill få med en del saker, medan andra kan vänta. Grejen är bara den, att jag hittar nya bra saker hela tiden... Tiden på Myrorna kommer absolut att göra underverk med min garderob!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir så avis när jag läser att du jobbar på myrorna och får lägga undan kläder som du själv vill ha. Låter underbart, som att andrahand-shoppa hela dan (fast jag romantiserar nog det hela, kan tänka mig att det är rätt så mycket slit också). Får jag fråga hur du fick det jobbet?

2009-04-18 @ 21:26:07
URL: http://sugartime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0