nina in vorm

Jag har inte visat någon av mina favoritbloggar på ett tag, det känns som det börjar bli dags nu. En som jag har läst mycket på sista tiden, är Nina in Vorm. Den tjejen bor snyggt! Mycket fina saker gör hon också, bl a egen keramik. Gå och kolla!

  
  
  
 

(klicka på bilderna, så länkas du till deras hem på flickr!)


Bara ett litet axplock av alla godbitar! Jag supergillar tapetväggen vid matbordet, mattan i vardagsrummet, tavlan och tapeten på nedersta bilden till höger, tavelväggen... Jag gillar hennes hem, helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: nina

Wow, thanks for the mention! Just this one little thing: my blog is called Nina in Vorm instead of Nina in Worm. A 'worm' is one of those creepy little insects in dutch ;)

2008-10-17 @ 23:10:15
URL: http://ninainvorm.punt.nl
Postat av: Martina

Verkligen snyggt hem!

2008-10-20 @ 20:30:10
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fasiken vilken trevlig blogg! Precis en sån med trevlig insperation som jag saknat. Grymt!

2008-10-21 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0