högt och lågt

Jag är inte van att vara en känslomässig berg-och-dal-bana, men nu känns det nästan så (om än en väldigt flack sådan) - jag pendlar mellan att vara låg och att tycka att livet känns helt ok. Det är bara drygt en vecka tills jag ska med katten till veterinären, det är drygt en vecka tills lill-kissen kommer. Den 25:e var det 25 år sedan min mamma dog, men snart är det jul, så hurra. Sorgliga saker försöker balansera med roliga saker, och jag brukar vara ganska jämn i humöret, så det här pendlandet mellan lessen och ganska glad känns rätt påfrestande - jag ser fram mot när det jämnar ut sig igen.

Kommentarer
Postat av: chives

men oj! detdär är precis så som jag känner mig just nu. trodde det bara var jag.

jag är, som dig, glad för att det snart är jul och hösten som jag älskar, men samtidigt låg för massa annat trubbel. konstig känsla detdär. lågt hög?

2008-10-29 @ 08:30:15
URL: http://chives.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt utan anknytning till detta inlägget, men ändå, vilken fantastiskt underbar blogg du har! Härligt inkonsekvent och helt i min smak, 50-70-tals retro, mums! Eller vad som helst egentligen, bara det är rätt gjort. Hursomhelst, mycket, mycket trevlig blogg!

2008-10-29 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0