halvvägs nere i säcken!

Jag åkte in till Stockholm en snabbis, eftersom mina föräldrar snart kommer från Jämtland, och jag tänkte ge mina systrar glas och porslin, så tänkte jag vara smart och skicka med julklapparna när de åker hem igen. Så jag köpte sålunda julklappar och födelsedagspresenter, fina koppar till mig själv på Lagerhaus, liksom en prickig bricka, och en större prickig bricka på Åhléns (som hade tagit fram julpyntet!). En av systrarna ska få en Mumin-mugg (same procedure as last year...), men alla tre jag valde mellan var slut, så jag ska kolla det nu här i Nynäs. Jag köpte också en till Paumes-bok, Stockholm´s Apartments. Trevlig, men inte lika bra som Stockholm´s Love Apartments. Vill helst ha tag på Stockholm´s Kitchens, men lutar åt att jag får skicka efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0