ditt ansikte i soffan?

Jag håller på att brodera klart en ängel jag började med för sådär 12-15 år sedan (jag tror att det ska bli en kudde), och kom att tänka på den väldigt roliga idén som Ditt Mönster bygger på: att använda dina egna bilder och göra korsstygnsmönster av dom (tänk en kudde med dina barn, dig själv eller ditt husdjur - eller vad du vill!). Man kan välja mellan att köpa bara mönstret, eller ett helt kit med garn och allt. Kul grej, tycker jag!

Det finns en del färdiga motiv att köpa, tex:

    

Kommentarer
Postat av: chives

Oooh, Modesty helt klart! Eller kanske Audrey.

2008-10-31 @ 16:27:34
URL: http://chives.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej vill du ha chansen att vinna vägg/dörr dekorer anmäl dej isf på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0