nu är det advent hemma hos mig!

Jag vet, det är en vecka kvar till första advent, men med snön som föll i helgen, så kändes det nödvändigt att adventpynta redan nu - man vet aldrig, rätt som det är, så slaskar snön bort!


Både lyktan och julstjärnan har farfar gjort - han är en händig man, min farfar!


Jag har haft ren-ljusstaken i flera år, och det är fortfarande min favorit. Gunghästen är kanske inte så julig, men tillhör ändå mitt adventspynt.




Vi var på Rusta och Ikea i helgen, och på Rusta hittade jag dom perfekta julkulorna.


Ljusstaken är fyndad på loppis, resten är inte så juligt, men snyggt ändå, tycker jag...

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Vad fint och originellt!

2008-11-24 @ 14:00:02
Postat av: Linnéa

vilka fina julkulor! renarna var också fina!

2008-11-24 @ 18:58:56
URL: http://linneahasson.blogg.se/
Postat av: Martina

Ser så mysigt ut med all pynt! Vi har ingen snö men det är snorkallt!

2008-11-24 @ 20:20:33
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0