jag jular

Nästan alla julklappar är klara, igår snubblade jag över två perfekta - en bok till systersonen (som jag faktiskt hade på inköpslistan redan!) för 39 kr på Kvantum (som hittat!) och en CD till mina föräldrar (så svårt att köpa presenter till dom, särskilt när det ska vara till dom tillsammans), hoppas att dom gillar den, och inte har den innan. Till mig själv hittade jag en julskiva för 49 kr på bokaffären, The Perfect Christmas, med en massa gamla godingar. Förhoppningsvis riktigt trevlig! Snygg var den i alla fall!

Jag är så glad över att jag adventspyntade redan förra helgen, snön håller redan på att slaska bort, likaså julstämningen. Måste försöka fylla på av den varan, genom musik och en mugg glögg - jag lyckades faktiskt få tag på en flaska Blossa 08 igår, under över alla under. Men den jag skulle ha (Lucia chokladglögg), den fanns inte. Nån som provat den, förresten, är den god?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0