linda, snart trettio år!

Nu är det klart och gjort och mottaget - igår tillbringade vi hela dagen hemma hos min snart 30-åringa lillasyster och fixade och grejade. Vi körde bort en del till soptippen, köpte köksmöbler på Retro, körde dit saker hemifrån syster Jessica och från mig, sorterade, omarrangerade, och till slut blev lillasyster faktiskt nöjd med resultatet (hon tillbringade större delen av dagen med att känna sig invaderad och nedvärderad, men jag tror att i slutet av dagen så kände hon att vi faktiskt gjorde allt detta jobb för att hon betyder mycket för oss! Om du läser det här, Linda, så är det faktiskt så det är! Grattis på födelsedagen!). Syster Jessica tog en massa bilder, så några av dom borde jag kunna lägga fingrarna på, så att ni också får se hur det blev. Men det kändes bra, genomtänkt, väldigt henne, så det kändes som en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0