budget-makeover

Sen jag flyttade in i min lägenhet i april 2005, så har jag haft problem med badrummet, det är sådär tråkigt HSB-blått golv och kakel, och jag gillar inte alls blått i inredning (och sällan annars heller, även om jag blivit lite fördragsammare på senare tid). Jag har funderat på alternativ - eftersom jag hyr 2:a hand, så är inga stora lösningar något alternativ, så jag har tänkt smått, och det stora problemet har varit vilken färg jag vill ha i stället - det blå kaklet är ganska fix-bart, men golvet är svårt att göra något åt. Nu har jag svaret, och jag är halvvägs klar. Vi börjar med den hemska före-bilden:



Och så till det väldigt fina slutresultatet (jag hade ett äpple kvar från köket, så det hamnade här):



Grönt är så skönt!

Kommentarer
Postat av: åsa

åh! finfint! har också fixat mitt badrum med självhäftande, det är underbart så smidigt och resultatet blir ju galant! fin blogg du har dessutom!

2009-01-01 @ 16:54:17
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0