när saker inte blir som jag har tänkt mig

Jag var in till Haninge igår, bara som en avstickare på väg till Huddinge, men det kändes mest som slöseri med tid. Ja, jag hittade en bra bok på bokrean, ja, jag köpte en tidning och fick en på köpet på Pressbyrån, men - största anledningen till att jag ville in till Haninge var att gå på Åhlèns, och det var hur stängt som helst (ska dom stänga helt? bygga om?). Och av det lilla jag kunde skymta, så har det dessutom varit 70% på hela sortimentet. Det kändes som jag blev lurad på konfekten dubbelt upp.
I alla fall. Tidningen jag köpte var Elle Interiör, som jag köpte förra numret också, men inte annars på väldigt länge, då den inte har känts speciellt mycket mig på en väldigt lång tid. Men i förra numret hade dom en jättebra hemma hos, och det här numret var helt ok också, fokuserat på retro som det var. Jag har sett en artikel hemifrån Lotta Kühlhorn förut, och hon bor lika inspirerande nu:

image283

Och det fanns som sagt ännu mer retro. Än så länge har jag bara bläddrat igenom tidningen, men jag ser fram emot att slå mig ner med en stor kopp te och läsa den ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0