laddar för advent

Jag var på systemet den 1 november, och beställde Blossas samlingsförpackning av årgångsglögg, väntar på att dom ska höra av sig, så att jag kan hämta ut den. Nästa vecka släpps också årets glögg, Havtorn och kanel, tanken är att jag ska hinna med att köpa en flaska av den också.

Har köpt en julbok, Julealfabetet, och har beställt en annan, Julefryd. Den första är mycket trevlig, den andra hoppas jag på!

image131 image132

Har också beställt ett par julskivor, en med Cyndi Lauper, en med Johnny Cash (min julsmak är totalt eklektisk - mina favoriter är Elvis, Chris Isaak och Christmas Cocktails, men samlingen innehåller också Dolly Parton, Destily´s Child och svens k folkmusik), och årets tillskott till min samling av julkalendrar, Sunes jul. Inbillar mig att det är detta paket som ligger på posten!

Jag är alltså fullt förberedd på advent, det enda som behövs nu, är lite snö, en vända in på Åhlèns, och lite pynt hemma, så är det bara att luta sig tillbaks och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0