julinspiration

Dom flesta som känner mig, har väldigt svårt att tro att en av mina stora svagheter är gammaldags hemmafrusaker (vintage housekeeping låter betydligt mindre tungt!), jag har ett tjockt "hemmafrulexikon" i fyra band från 50-talet som är en av mina ögonstenar, jag älskar gamla Husmoderns almanack (70-tal och tidigare), och när jag hittade Brocante Home, då hade jag hittat till moderskeppet! Vill ni ha hjälp med julplaneringen, då har ni lösningen här, en underbar, 30-sidig Christmas planner, för endast £5. Jag har redan köpt min, nu letar jag bara efter en färgskrivare, så att jag kan få den i handen också. Om ni undrar vad jag svamlar om, här är en liten försmak:

image134 image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0