jag har gjort advent!

Jag gjorde advent igår, jag tyckte att jag förtjänat det efter allt mitt sorterade. Sedan blev jag så less på bokhögarna i vardagsrummet, att jag struntade i att lämna dom till loppis/Myrorna, utan slände dom bara i pappersinsamlingen. Bye, bye, böckerna! Oj, vad få det blev kvar! Så jag hängde upp julstjärnor och en ängel, ställde fram min "tomtegrotta" (som min farfar gjort, som inte alls härbärgerar några tomtar, och som inte har gjort det på många år) och adventsljusstaken. Så mycket som jag pratat om julen, så skulle man tro att jag är en storpyntare, men så är inte fallet - det här är allting som blir pyntat, fram till Lucia, då granen åker fram. Och sedan tar jag bort allt i mellandagarna. Jag jular faktiskt mest med musik och glögg - det blir det betydligt mer av! En av mina favoritjulskivor är förresten den med Chris Isaak, lyssna får ni höra, vet ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ha en trevlig helg :)

2007-11-30 @ 12:23:21
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: jessica

jag vet att du har kort och intensiv jul, Men mysigt och fint brukar du ha. Skivan är bra, jag har lyssnat på den idag. kram

2007-12-01 @ 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0