jeanne d´arc living

En otroligt trevlig nätbutik, är Jeanne d´Arc Living, vackra saker, och en hemsida som är ren inspiration. Deras nyutgivna bok, "Franske stemninger" kostar ca 449 kr, mycket pengar för en bok, men det jag har sett av den är väl värt sitt pris. Jag har inte köpt den än, men jag ska. Litet tips - köp den inte på Bokus, dom är ca 100 kr dyrare på den (för ovanlighetens skull - dom brukar vara mycket billigare i vanliga fall). Lite ögongodis från butiken:

image50 image51 
image52 image53 
image54 image55 
image56 image57 
image58 image93

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh! Vad du gjort fint. Jag blir jätteavis nu. Det är jättevackert

2007-07-10 @ 08:08:21
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0