ikea-budget och vit målarfärg

Jag har räknat efter hur mycket pengar jag behöver spendera på Ikea, och det är bara basprylar, budgetval och inget flashigt alls, och det kommer att bli rätt rejält med pengar (för min budget i alla fall, jag vet, för en del så är det bara fickpengar), närmare 10 000 kr. Hoppsan. Men jag kommer att få en ny säng, en ny soffa (/gästsängar!), golv i köket, bara för att nämna toppen på isberget. Vilket är så HURRA!

Låter som om mina bokhyllor kanske är sålda, till två personer, vilket betyder lite mer pengar (min tanke på priset var 500 kr för en eller 800 kr för båda, så det blir en tusenlapp, vilket är lysande), vilket betyder en hink vit väggfärg, samt vit snickerifärg, samt en liten shoppingrunda (Nynäs Hockey har loppis den 28:e juli, har missat det varje år, hade tänkt dit i år).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0