sovrumsfunderingar

Jag har precis köpt en liten burk snickerifärg till (den förra är slut - jag har målat ALLT träfärgat i hela lägenheten vitt!), så när jag kommer hem så ska jag måla vägghyllorna till syhörnan, så kan jag sätta upp dom ikväll. Hela hatthyllan är belamrad nu, så det ser jag fram emot. Jag skruvade ihop benbockarna till sybordet i förrgår kväll, dom är nya på Ikea, och helt ok, men jag hade velat haft de bordsben dom hade förut, dom som var vita och kurviga, men dom fanns inte längre. Men bockarna:
image101kommer att passa bra till sängen:
image102som kommer att stå i samma rum. Jag kommer att gå ner i storlek, från 120 cm till 90 cm, och prioritera utseende och utrymme i sovrummet framför utrymme i sängen, men jag tror att det kommer att gå bra, det är ändå bara jag och mina två (stora!) katter som ska rymmas. Och oj, vad stort sovrummet kommer att kännas! Jag kommer att få en stor, fri golvyta! Jag behöver förresten hitta ett litet sängbord, det jag har är 50-tal och teak, helt fel, jag såg ett jättegulligt litet bord på Retro, undrar om det är kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0