en del skulle säga kitsch, jag tycker att den är vacker!

Jag vet, jag är tidigt ute, det är bara augusti än så länge (även om jag har börjat på julklappsstickningen...), men jag har bläddrat i en massa julnummer på jakt efter inspiration till vita hem (ett litet tips - tidningarnas julspecialer är ofta de bästa ställena att hitta vita hem!), så lite julkänslor smyger sig på redan nu. Och då kom jag att tänka på min jul, långt innan jag kom fram till att en vit inredning är det vackraste, så firade jag vita jular. Nästan vita, lite ljusrosa och silver är helt godkänt. Och för två jular sedan så blev en dröm till verklighet - en vit julgran (jag vet, jättekitsch, men faktiskt också jättevackert - jag tycker faktiskt inte om gröna granar, jag tycker att dom känns som svarta hål). Så, här är den, min vita gran:

image100

Jag fick en så snäll present igår - min kompis, också en Malin (jag tror att ungefär var femte tjej född på 70-talet heter Malin!), kom hem efter tre veckor i Jämtland, och hade köpt ett par hekto Brunkullate - min favorit, och svår att få tag på här nere. Å så glad jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0