rashers

Jag har läst om Rashers på en massa ställen, och har nu äntligen provat dom. Helt ok, en rökt smak som inte är helt vanlig i vegansk mat, vilket gör det till en bra smaksättare. Ganska "torr" konsistens, som jag inte vet om jag gillar, jag skulle inte äta det på egen hand, jag lade en skiva i en fullkornssmörgås med mosad avokado (glömde salt och peppar...) och paprika, absolut ätbart! Några som älskade Rashers var mina katter, som inte alls verkade begripa att det inte var kött.

Jag har också provat Tofuline Gold jordgubb, och det kanske bara är jag, jag har svårt för jordgubbssmak på mat, men jag tyckte inte att den var någon höjdare, en väldigt konstlad jordgubbssmak, och det smakar mycket av soja. Stor besvikelse jämfört med toffee och stracciatella, som båda är himmelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback