grattis till mig, liksom!

Jag fyller år nästa helg, och hade planerat in en dag på Söder på lördagen (13/9) - lite affärer, äta något gott, kanske handla lite mat på Goodstore. Sen kom jag på att jag skulle göra ett köpstopp i september, vilket gjorde att affärer och restaurang inte blev så intressant. Och så nu hittade jag det här! Hittills har jag missat Vegomässan, då jag har läst om det i efterhand, men nu hittade jag det i tid, och dessutom är det den 13:e september! Är det inte meningen att jag ska fira min födelsedag på Vegomässan? Inträdet är billiga 40 kr, det bjuds på en massa goda saker, och det finns matprodukter att köpa, så det bryter inte mitt köpstopp på något sätt! Hurra! Vegomässan nästa!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh vilket perfekt sätt att fira sin födelsedag på! Jag kommer vara där, men ifall vi inte träffar på varandra passar jag på att säga grattis redan nu :)

Postat av: Rasmus

Förresten, när jag försökte lägga till din blogg i google reader lade den till Veggiemind istället... Skumt! Går det att ordna så att det blir rätt?

2008-09-06 @ 14:36:30
URL: http://vegologi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback