veganskt läppcerat och gratis vegankokbok

Jag har redan gjort ett försök med veganskt läppklet, men det var tyvärr inte så framgångsrikt, eller snarare var det produkten som inte höll måttet. Nu har jag hittat en annan sort, My Lip Stuff, man får beställa från USA, men det kan det vara värt om det är bra. Alla cerat är icke-djurtestade, men innehåller bivax, utom 7 st som är helt veganska, så dessa beställde jag, $20 kostade de. Vid en beställning på över $15 får man ett cerat gratis (missa inte att beställa det!), och med porto kostade det $33, ca 200 kr, och för sju cerat är det inte så farligt. Jag berättar för er hur dom var, när dom kommer (om ca två veckor).

Hittade en vegankokbok, Vegan Delights, tillgänglig som gratis pdf, varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback